situația inițială
Achiziționarea în cadrul unei companii trebuie să se ocupe de mult mai mult decât doar sarcini de achiziții în zilele noastre. Cumpărătorul trebuie să cerceteze articole, să verifice specificațiile, să obțină oferte, să efectueze comparații de prețuri, să inițieze comenzi, să proceseze reclamații și, eventual, să organizeze întâlniri anuale. Numărul de furnizori cu care lucrează o companie pare nesfârșit.
În special în cazul surselor de aprovizionare cu volum redus, poziția de negociere și standardizarea proceselor este dificilă. Pentru volume mici de achiziții, este imposibil să vi se acorde termene lungi de plată sau este prea costisitor să configurați interfețe EDI.
Achizițiile prin mulți furnizori individuali creează, de asemenea, procese și efort în departamentele de logistică și contabilitate. Gestionarea proceselor standardizate, cum ar fi liniile directoare de expediere sau termenii uniformi de plată, reprezintă o provocare majoră.
BOOSTRACK vă va ajuta în transformarea dvs. de cumpărături!
Analiza BOOSTRACK
Clientul nostru, unul dintre primii 30 de furnizori de automobile din lume, cu peste 14 de locații în 100 țări, ne-a abordat exact cu această cerință. În primul rând, a fost vorba despre reducerea numărului de furnizori și asigurarea livrării fără cusur a pieselor sale C.
Cu un depozit de consignații de la partenerul nostru Lingemann, compania beneficiază de faptul că mărfurile necesare sunt întotdeauna la îndemână. Timpul lung de livrare sau întârzierile, până la blocajele materiale care pot afecta masiv producția, sunt de domeniul trecutului. Depozitul de consignație, care se află în imediata apropiere a sediului companiei, permite clienților noștri să economisească costurile de investiție pentru depozitul propriu de mărfuri sau piese. Un alt avantaj este facturarea simplificată la intervale fixe, care minimizează efortul administrativ.
implementare
Cu accent principal pe furnizarea de bunuri, strategia de livrare a fost mai întâi optimizată. Un total de peste 1000 de furnizori ar putea fi înlocuiți prin implementarea depozitelor de consignație. Instalarea dozatoarelor noastre BOOST.Tower, inclusiv serviciul de umplere, sprijină angajații în mod semnificativ în activitatea lor operativă.
Comenzile sunt plasate prin intermediul magazinului electronic specific clientului, care acum acoperă peste 90% din necesarul de piese C.
Funcționare și optimizare continuă
Clientul nostru beneficiază de un management simplificat al pieselor C, care reduce semnificativ efortul administrativ. În plus, controlul complet asupra întregului proces de comandă este la fel de posibil ca o standardizare țintită a proceselor de lucru în logistică.
Pentru viitor, este planificată o extindere a automatizării cu sisteme de ieșire suplimentare, cum ar fi BOOST.Tower, BOOST.Box și BOOST.Sensor.
Succes măsurabil
Măsurile introduse au permis clientului nostru să înregistreze economii enorme de timp, costuri reduse cu personalul și aprovizionare automată cu bunuri. Au existat mult mai puține rute incomode de mers pe jos pentru angajați și depozitarea bunurilor definite nu mai era necesară.