Nostru BOOST.Partener Schachermayer a pus la dispoziția clientului său Eidenberger Möbel sistemul BOOSTRACK.System pentru a digitiza aprovizionarea cu materiale și pentru a îmbunătăți fluxul de lucru și fluxul de producție.

Blocajele de livrare, lanțurile de aprovizionare nesigure și costurile administrative ridicate pentru comenzi pun o presiune asupra resurselor valoroase

Eidenberger Möbel a avut anterior dificultăți cu blocajele de livrare și lanțurile de aprovizionare nesigure, ceea ce a dus la un efort mare de a comanda și stoca materiale. Din cauza problemelor de aprovizionare și a schimbărilor în producție, compania a decis să treacă de la piese semifabricate la producția completă internă. Acest lucru a creat o mizerie la comandă și la depozitare, care a costat mult timp și nervi.

Creștere măsurabilă a eficienței prin furnizarea de materiale digitală și independentă de furnizor

Ca director general Gerald Eidenberger prin intermediul partenerului nostru BOOST Schachermayer a dat peste BOOSTRACK.System, a recunoscut rapid potențialul de optimizare a sistemului de comandă și de economisire a resurselor. După consultări și analize intense, compania s-a hotărât pe BOOSTRACK pentru că aceasta independent de furnizor și ar putea fi adaptat special la cerințele tâmplăriei.

Sistemul permite fiecărui angajat să comande cu ușurință și în mod independent materialele de care au nevoie accesează toți furnizorii. Drept urmare, compania a reușit să facă un pas mare spre creșterea eficienței, iar angajații sunt entuziasmați de noile posibilități. Sistemul BOOSTRACK.se potrivește perfect dimensiunii companiei și îi ajută enorm pe toată lumea în viața de zi cu zi.

YouTube

Prin descărcarea videoclipului, acceptați politica de confidențialitate a YouTube.
Află mai multe

Încărcați videoclipuri